lördag 12 januari 2008

Västerbottningar = bloggare?!

Läste nyss en artikel i VK att Västerbotten är det län där flest invånare vill blogga! Vad det beror på kan man säkert diskutera, men helt klart är det ju ett roligt tidsfördriv (som ibland tar mer tid än man har)!

I artikeln stod det dessutom att de flesta vill läsa bloggar om vardagsliv så därför ska jag ge er lite inblick i mitt liv idag. Jag tog lite sovmorgon och efter att hästarna fått komma ut i hagen och vi ätit frukost, gick vi en promenad på isen. Mycket trevligt att få sola sig lite! Nu i eftermiddag har jag varit ute på en ridtur med min halvgalna gamla häst men som tur är kom vi båda helskinnade tillbaka :)

Ikväll hade vi tänkt gå på bio men alla biljetter till filmen vi ville se var slut (eller i alla fall alla bra platser) så det blir nog en hemmakväll. Ska ta och slipa lite och grundmåla dörren till sovrummet också. Den har väntat länge på att bli lite ompysslad!

Har inte hunnit fota något nytt idag så det blir lite byggnadsvårdsinspirerande exteriörbilder från olika hus vi varit och kikat på under åren!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar