måndag 21 januari 2008

Små fynd och en tavla!

I helgen gjorde vi en liten loppisrunda, men pga den för tillfället begränsade ekonomin blev det bara några små saker, men inte vilka saker som helst!

Några trådkrokar till hallen, två fina små knoppar med patina som jag inte riktigt har hittat en användning för än, men det kommer väl! Krokarna ska sitta i hallen eftersom de är av samma slag som krokarna i hatthyllan.


Sen har jag blivit lite inspirerad av olika bloggar (Bla Den vita skolan och Guldkant på livet) vad det gäller skridskor. Så med ett svagt minne av ett par riktiga oldies så åkte jag hem till mamma och pappa och rotade lite i deras garage!


Sen hittade jag mina egna gamla skrillor som jag tydligen har haft när jag var liten, i alla fall står mitt namn i dem... Ni får se dem en annan dag!

Förutom ovanstående fynd kom syster med en present för att lösa problemet som jag nämnde i ett tidigare inlägg!


En tavla som hon målat! Just nu står den på hyllan i köket och väntar på en ram. Visst ger den vårkänslor!

2 kommentarer:

  1. Loppis, krokar och knoppar är underbart! Kul att hitta din blogg!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Mysig blogg med fina bilder. Mycket fina fynd, snygg tavla också!

    SvaraRadera