onsdag 5 mars 2008

Mitt i veckan

Då var snart halva arbetsveckan avklarad :)

Omröstningen är nu avslutad och det var väldigt jämnt, bara en mycket liten majoritet röstade för den nya layouten. Synd. Trots det som kommer jag inte att ändra tillbaka eftersom jag gillar den nya :) Ska istället fortsätta att förbättra den!

Golvletande fortsätter, antingen blir det Baseco eller Gaprogolv i sovrummet. Skurgolv är ju så snyggt och skönt att sätta ned fötterna på!

Bild från Gysinge.nu


Idag är det riktigt kyligt ute och jag avundas alla dem som har sportlov och får vara ute i det krispigt vackra vädret!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar oxå den nya layouten du har - men jag glömde kanske att rösta, eller missade det...

    SvaraRadera
  2. Jaa skurgolv är toppen!

    Jag tycker den nya layouten är lite rolig... var hittade du den? Alltid kul med förändringar!

    Ha e skön dag!

    SvaraRadera
  3. Var inte ledsen för det! Jag gillar den, som du vet... ;)

    Härligt skurgolv ni har! Älskar sånt!

    Vårat har blivit lite förstört tyvärr och nu får man gå med egen risk på golvet - man får stickor om det vill sig illa.
    Träet har rest sig och det skapar problem. Blir till att slipa om det och olja det eller något. Vi får se...

    Här har vi haft en hög och klar luft, med massor av sol!! En riktigt härlig vårdag m a o.
    Önskar dig en sådan imorgon!!
    Kram Willewira

    SvaraRadera