måndag 2 juni 2008

Jag existerar fortfarande!

Hej på er!

Jag har inte övergett bloggen helt, men tiden räcker inte riktigt till! Det är spännande saker på gång! Ska avslöja lite mer snart...



Ska i alla fall ta mig tid att svara på en ny utmaning från Hwita Villan:

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då pluggade jag tekniskt basår på universitetet och bodde i min farmors gamla hus. Pendlade 8 mil enkel väg varje dag för att kunna rida mina hästar :)

2. Fem saker på din göra-lista?
  • Plantera blommor
  • Måla fönster
  • Sätta fönsterfoder på stallet
  • Tvätta fönster på huset
  • Olja in altanen

3. Godis du gillar?
Carlettibananer (såna med mörk choklad på), Marabou-Daim-choklad och olika gelegodisar, eller helt enkelt så gillar jag de flesta godissorter. Jag är en riktig godisråtta! Helt sockerberoende!

4. Saker jag skulle göra om jag var miljonär?
  • Betala huslån + studielån (trist men sant)
  • Renovera
  • Bygga ridhus
  • Resa
  • Jobba mindre

5. Platser jag bott på?
  • Skellefteå
  • Umeå
  • Pajala
  • Nyköping

Jag skickar inte utmaningen vidare just nu, men om det är någon som vill anta den, så varsågoda!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Roligt att höra ifrån dig och att du inte synts till så mycket gör inget, för det har inte jag heller. :)

    Livet är ju så ibland, man hinner inte allt. Hur gärna man än vill.

    Hur som helst så är vi kvar...

    Ha det så gott och lycka till med det du pysslar med. Är lite nyfiken...

    Kram Willewira

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du ville anta utmaningen! Jaa... godis är gott helt enkelt ;) !

    Vad spännadne! Då får vi se framöver vad du har pysslat med...

    Ha det riktigt skönt!

    SvaraRadera