onsdag 12 december 2007

Fynd...

Idag har jag, bland annat, köpt ytterligare några julklappar!! Snart är allt klappat och klart :)
Sen blev det väl kanske lite andra små fina saker också, men jag kommer inte att visa er dom idag. Måste vara lite ljusare så att det går att fota.

Istället tänkte jag visa er lite loppisfynd som vi gjorde i helgen. Det var inga märkvärdiga saker och de har inte hittat sin rätta plats än, men ändå!

En söt liten väckarklocka i en jättefin färg, tyvärr fungerar den inte vilket Jonas tycker är jättetrist. Mitt fynd var den vita och blå Kockumshinken. Jag har en liten förkärlek för blåvita Kockumssaker. Jag börjar ha en liten samling snart :)

Den lille munken är nyligen hemkommen från Thailand och sitter nu och övervakar allt som händer i vårat kök. Krukan som skymtar till vänster är köpt på Village i våras nån gång. Har fortfarande inte hittat någon bra plats för den heller....hm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar