fredag 2 juli 2010

Smygtitt...

Nu har varorna börjat anlända och nedräkningen till webblanseringen har börjat på allvar. Vi siktar på att köra igång under nästa vecka.

Nu tänkte jag bjuda er på en liten smygtitt på delar av sortimentet!

Vi har bland annat fått hem tjär- och lindrev i olika dimensioner och linsnören för tätning av dörrar och fönster.

Nytryck av gamla skolplanscher!

Dessa underbara behållare för gamla lampor tycker jag passar in i vår miljöprofil!

Smedspik har också kommit. Handsmidd spik är förhoppningsvis på gång.

I början på nästa vecka väntar jag leveranser av linoljefärg, tjära, linolja, lumpapp mm, mm! Mycket roligt! Vi kommer dock inte att ha något jättestort lager från början, men en del saker vill man ju ha hemma.

Om ni vill får ni jättegärna kika in på vår Facebooksida och gilla oss :)

1 kommentar:

  1. Åh så JÄTTEJÄTTEroligt!!! Har inte varit bloggaktiv på väldigt länge då jag under 1 år läst till bebyggelseantikvarie i Göteborg (2 år kvar...) så jag har missat totalt vad du har på gång. Men SÅ kul! Kan inte sägas nog många gånger :). Har själv lite smygande planer på gång tillsammans med min granne om en gårdsbutik, så det är så jädrans kul att se att det finns likasinnade som följer sitt brinnande intresse! ALL VÄRLDENS LYCKA TILL!!!
    //Madeleine

    SvaraRadera