onsdag 16 juli 2008

Ordkollage och ögonskada...


Tyvärr har kamerans USB-kabel försvunnit så ni får lov att vänta ett tag till på inlägget om Nääs Byggnadsvård. Under tiden måste jag visa en rolig grej som jag hittade via Saravillfara.se, nämligen en sida där man kan bygga ordmoln! Sidan heter Wordle och är ganska kul, tycker jag! Bilden blev dock lite sämre när jag tog in den hit eftersom blogger förminskar så mycket...

I övrigt har den här dagen varit ganska dålig. Rappe har lyckats skada sig i ögat och har blivit ordinerad boxvila och behandling med ögondroppar och smärtstillande i minst tre dagar av veterinären. Ögondropparna ska vi ge honom var fjärde timma. Det är INTE lätt att droppa vätska i ögat på en stor häst som inte vill bli behandlad... Ögat ser inte kul ut alls så just nu hoppas jag bara att han inte får alltför mycket bestående men.

2 kommentarer:

  1. Men usch då! Vad trist för honom... men ofta brukar det väl gå ganska snabbt när man väl börjar behandla. Hoppas han blir bra.

    Ja det såg kul ut! Måste genast kika in!

    Ha det bra Lina!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart hem du har!!!
    Älskar köket och skafferiet...sånt vill jag också ha en vacker dag.
    KRAM

    SvaraRadera