söndag 30 december 2007

Tillbaka igen!

Efter några blogglediga dagar tänkte jag visa lite bilder på några fina saker som jag fick i julklapp!

Den här vackra skurpulverskålen från Kockums fick jag av Mamma! Nu måste jag bara bestämma mig för var den passar bäst...


Av min "svärmor" fick vi tre superfina Höganässkålar som har fått en plats bland de övriga vita sakerna på kökshyllan. Den lilla vita ljuslyktan med små blommor på hittade jag på Berry i Stockholm för ett par år sen och den ger ett väldigt fint ljus. Önskar att jag köpte flera...


Närbild på skålarna...


Lite snö har det också kommit, äntligen! Tyvärr är det lite för varmt så den är av den klibbiga typen vilket är lite trist eftersom den blir stora klampar i Rappes hovar och då blir det halkigt trots broddarna. Ute har mörkret börjat sänka sig igen, men himlen har ett rosaskimrande sken som lyser upp än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar